Bryllup i Norge og i utlandet med Brudepikene - din bryllupsarrangør

Merete og Frank

Bryllup på Naxos 09. august

Først og fremst må vi få takke Ann Kristin for all hjelp vi har fått i forbindelse med bryllupet, uten den hjelpen hadde vi nok aldri fått drømmebryllupet vårt på Naxos.

Vi har feriert noen ganger på Naxos og forelsket oss helt i denne øyen, så vi ønsket også å gifte oss der på ”øyen vår”. Etter litt søking på internett, fant vi raskt ut at vi måtte ha hjelp for å få dette gjennomført, og valget falt da på Brudepikene. Det har vi ikke angret på. Vi fikk mange gode råd og tips som vi selv ikke ville tenkt på, men som gjorde det hele til en strålende vellykket kveld.

Til sammen var vi 16 personer som reiste, og mange var ukjente for hverandre. Vi hadde derfor en felles middag 2 dager før bryllupet for at alle skulle bli litt kjent, og det ble en utrolig hyggelig kveld der alle fikk snakket med alle.

Selve seremonien fant sted kl.19 ved porten til Naxos, Portara. Der sto alle gjestene og ventet når vi kom gående til musikken fra de to musikerne vi hadde leid inn. Mr. Lianos som viet oss gikk også sammen med oss. Det var en utrolig flott opplevelse å ankomme Portaraen på denne måten. Mr. Lianos og kontaktpersonen vår på Naxos, Lila var utrolig hyggelige mennesker med masse godt humør, så selve vielsen opplevdes svært romantisk og høytidelig, men samtidig behagelig. Det hele foregikk både på gresk og på engelsk og med musikk i etterkant i vakre omgivelser og deilig temperatur. Til og med båten som gikk fra kai fløytet akkurat idet vi ble erklært for gift. Vi tok oss god tid der oppe med masse fotografering før hele følget ble ledsaget av musikerne ned til bussen som kjørte oss til restauranten Paradeisos ved Agia Anna stranden.

Der ble vi møtt med musserende vin, ozo og småmat helt nede på stranden i solnedgangen. Fantastisk flott ! Kvelden fortsatte på restauranten med masse god mat og drikke, taler, musikk og dans. Alle gjestene storkoste seg og brudeparet ikke minst.

Denne dagen blir virkelig et minne for livet !!