Bryllup i Norge og i utlandet med Brudepikene - din bryllupsarrangør

Merete og Anders

Bryllupet vårt i Paris 09.11.12

Den 8.november reiste vi til Paris sammen med våre forlovere på "vennetur". Ingen hjemme viste hva vi egentlig skulle gjøre i Paris. Vi annkom denne fantastisk vakre byen på kvelden, tok taxi til hotellet, pakket ut og vandret ut i Champs Elysees. Det var rett og slett vakkert!

Om morgenen på den store dagen spiste vi en koselig, men rask frokost på en typisk fransk restaurant vi fant på et hjørne rett bortenfor hotellet. Etterpå var det bare å sminke, ordne med hår, og få på seg kjole og dress. Vi ble hentet på hotellet med en stor hvit og flott limousine. Og ble kjørt rundt hjørnet til ambassaden (vi bodde på et hotell tre minutter å gå unna). På ambassaden ble vi møtt av hyggelige folk som gjennomførte en koselig og fin vielse. Intimt og vakkert! Passet oss helt perfekt! Vi hadde fotografene med oss under vielsen, han tok MASSE bilder, mange flotte!

Etterpå ble vi kjørt rett ned til Seinen hvor vi var med på et fantastisk lunsjcruise med kjempe god mat og drikke, og live musikk.  Vi fikk også sett masse av Paris fra en annen vinkel.

Da vi gikk av båten tok vi bilder med mobilen og sendte melding til de hjemme, gjett om de ble overrasket!

Vi ble så hentet av limousinen og fotografene. Det bar rundt omkring i Paris, hvor vi tok masse flotte bilder. Fotografen var veldig flink. Angrer litt på at jeg ikke ba fotografen om å ta noen typisk portrettbilder av oss, ser i ettertid at vi har masse, masse artige bilder, men mangler det ene typiske "takkekort" bildet.

På kvelden var vi på en fantastisk restaurant, og spiste nydelig mat. Fra bordet vårt hadde vi utsikt til Eiffeltårnet, og vi fikk med oss de flotte lysshowene de har der.

På lørdag ble vi møtt av guide på hotellet (brudepikene som hadde booket for oss), som tok oss med på en vandring gjennom Paris gater. Vi fikk sett utrolig mye og lærte masse om byens historie. Dette anbefales virkelig!

Takk til brudepikene for hjelp til å få dagen perfekt.